Beoordelingen van Mr. Sushi Maarssen

Recente recensies van Mr. Sushi Maarssen

4 sterren na 131 reviews

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd, alleen jammer dat we voor meer dan €40 besteld hadden en maar 1 gratis rol kregen terwijl er in de opmerkingen twee soorten stonden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was super lekker. We hadden alleen een vermoede dat er een doosje gevallen was. Zaten erg aan elkaar geplakt/plat. Maar verder super weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

'S Middags rond 16.00 uur besteld en bezorging om 18.15 uur aangevinkt. Werd om kwart voor6 gebeld dat de bestelling om 18.30 zou worden bezorgd in verband met drukte. Dat vind ik wel een beetje bizar. De smaak was verder goed.

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect!

, 25-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was weer heerlijk , alleen viel de gefrituurde sushi tegen was totaal niet krokant er zat amper zo'n laagje aan erg jammer. Maar voor de rest lekker.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker. Goed van smaak en super snel geleverd. Volgende keer bestellen we wat meer. Was erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere versie sushi met ook bijzondere rolls. Fijn dat de sojasaus in een klein flesje komt ipv die vervelende kleine zakjes, dat is wat mij betreft een pluspunt.

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Eten was later klaar de besteld maar wel lekker

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste sushi die ik ooit heb gegeten. Zou bepaalde dingen willen aanraden, maar alles is gewoon van geweldige kwaliteit. Grote porties, mooie presentatie. Ik ben fan, nieuwe vaste klant. Het is je geld meer dan waard!

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker maar t warme was koud omdat t uur te laat was. Als je zelf n uur vant voren belt dat t uitloopt laat t dan oo z’n minst warm zijn

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een top service! De sushi smaakte erg goed. De gratis rol zat niet bij de bestelling, maar dit hadden Mr Sushi netjes opgelost door een nieuwe te brengen. Nogmaals: TOP SERVICE’

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling wederom niet compleet geleverd. Dit ondanks de extra opmerking van compleet leveren bij de bestelling. Bestelling incompleet en zonder soja saus en wasabi geleverd. Ontbrekende producten zijn nageleverd.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nette service! En de sushi smaakte ons weer super!!

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was lekker! Alleen jammer dat de stokjes ontbraken

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en smaakte weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd, alleen niet gekregen wat we besteld hadden. Een uur lang geprobeerd te bellen, meer dan 20 oproepen, maar er werd niet opgenomen. Schandalig, want de telefoon is de enige manier om contact te zoeken. We bestellen vaker en zijn normaal erg tevreden, maar nu dus niet.

, 02-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was op tijd, prima sushi

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Belachelijke service! Adverteren met gratis sushi rolls, maar 't niet nakomen omdat je t zogenaamd via een andere site hebt besteld. Daarna absurd met de situatie omgaan! !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekkerste sushi die ik ooit heb gegeten. Altijd mooi strak gerold en super vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en keurig op tijd bezorgd!

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, bezorging ok en redelijk snel. Tip: geen nietjes gebruiken om de etenszakjes te dichten. Is gevaarlijk!

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg goede sushi!

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten kwam ruim anderhalf uur te laat. Op het moment dat wij bellen naar het restaurant laat een vrouw ons weten dat de bezorger ruim op tijd weg is gegaan en dat we gewoon moeten wachten. Na lang wachten bleek dat de Dim Sum boks die we bij de sushi hadden besteld helemaal koud was en niet meer lekker. Bij de boks zat geen chillisaus en bii de sushi te weinig soja. Daarbij komt dat in de Uramaki mixbox we 2x zalm met avocado hadden i.p.v. 1x zalm avocado en 1x california. Ik had veel meer verwacht van mr sushi & mrs wok, maar dit was gewoon een haastklus waar totaal geen aandacht aan besteed is. Erg jammer.

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele aardige bezorger en verontschuldigde zich dat hij zo laat was. We hadden zelf nog gebeld waar de bestelling bleef , 20 minuten na afgesproken levering, maar het duurde toen nog ruim een half uur. Je kan mensen geen 50 minuten laten wachten, zonder bericht van tevoren.

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 18:00u besteld om te laten bezorgen om 19:30u. Na een half uur wachten zelf gebeld en het zou nog een half uur duren. Een uur te laat dus, wel met iets extra’s om het goed te maken, maar de bestelde gyoza’s ontbraken. De kwaliteit was helaas ook niet zo smaakvol als we verwachtten. Dit was de laatste keer.

, 20-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak was goed maar helaas was de bestelling niet compleet, werd een uurtje later wel alsnog geleverd.

, 19-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima sushi, jammer dat de foto’s op de website niet te vergroten waren. Het duurde ruim een uur voor de sushi bezorgd werd.

, 15-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel ste laat! Zou nu niet meer bij jullie bestellen

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals gewoonlijk was sushi lekker, maar helaas kreeg ik deze keer geen sojasaus of wasabi en eetstokjes

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben vanavond om 18 uur een bestelling geplaatst. Om 19u heb ik gebeld en toen werd er verteld dat de bestelling onderweg was. Echter was deze er om 1925 nog niet dus wéér gebeld. Toen werd er verteld dat de bezorger er nog niet was en de bestelling er zo snel mogelijk aan zou komen. Deze was om 19 uur dus nog niet weg! Om 1945 weer gebeld. Tijdens dat telefoontje werd het eten eindelijk bezorgd maar waren de ebi tempura koud. Ik bestel regelmatig bij jullie maar vond de service vandaag echt heel erg slecht. Bijna 2 uur moeten wachten terwijl er dus andere dingen verder gezegd door de telefoon. En dan ook nog koude garnalen. 3 berzorgers op een zaterdag is ook wel een beetje weinig. Twijfel nu toch of ik de volgende keer weer zal bestellen. Helaas. Want vind de sushi altijd lekker.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor 44 euro besteld, volgens, de actie gratis roll zou ik recht hebben op 2 gratis rolls. Echter kreeg ik er maar 1. 4 eetstokjes gevraagd en het waren er maar 3, zodat er 1 het met een vork moest doen. Jammer, maar de kwaliteit was wel goed.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd mag alleen wel wat meer gember bij voor dat geld...

, 28-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer, er zaten geen stokjes bij en soja saus was ook vergeten. We zouden een kortingscode als vergoeding hiervoor krijgen, we hopen dat dit nog wordt geregeld.

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tonijn was al wat verkleurd

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit is de laatste keer dat ik daar bestel. Terwijl ik daar vaak bestelde. Erg achteruit gegaan in kwaliteit en altijd zo gierig om de sojasaus! Je krijgt bij een bestellong voor 2 personen 1 klein mini flesje sojasaus... dus je kan je sushi droog gaat eten.

, 15-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi geplet bij vervoer . Slechts 1 klein flesje soja saus bij grote bestelling. Acties kloppen niet.

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 15:35 de bestelling geplaats voor een aflevertijd van 18:15. Om 1905 geen sushi en gebeld. Bezorger onderweg en als hij er over 20 minuten niet is weer bellen. Om 1930 geen sushi gebeld en over 10 minuten zou ik teruggebeld worden. Om 1945 maar weer bellen. Er wordt 4 keer niet opgenomen. Om 1950 teruggebeld dat het er over 5 minuten is. Op de vraag hoe we deze vertraging op gaan lossen de belofte dat ik deze avond nog wordt gebeld. Om 20.00 is de sushi er. Niet volgens bestelling alleen... Om 2100 gebeld wanneer ze me terug gaan bellen. Leiding gevende is al weg en belt me morgen terug. Kortom: 2 uur en 40 minuten voor aflevertijd besteld. 1 uur en 40 minuten na de gevraagde aflevertijd het product incompleet gekregen. Geen communicatie naar mij toe over vertraging Niet nakomen van belofte naar mij toe

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere verse sushi, de sushi die warm hoorde te zijn waren nog warm, de bezorger was optijd en erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De service aan de telefoon was teleurstellend. Sushi was wel heel lekker, bezorging ook binnen een goede tijd voor op een zaterdagavond. In het vervolg bestel ik zeker weer hier.

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden best een grote bestelling alleen waren er veelste weinig soya flesjes bij geleverd. 2 kleintjes en 1 grote terwijl we met 6 mensen waren. Ook ontbrak er 1 set stokjes. Ook hadden we loempia’s besteld, hier zat ook geen saus bij. Voor een bedrag van 60 euro vonden wij dat wel wat tegenvallen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 2 uur wachten op bestelling is echt te lang. Eten verder prima

, 31-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk als altijd!

, 30-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Het aanpassen van een jarenlange actie die duidelijk bedoeld is voor vaste klanten, zonder notie en zonder coulance periode, valt verkeerd. Tegen een vaste klant zeg je niet “sorry, maar de regels zijn gewijzigd, we geven je even wat minder”. De kwaliteit van het eten blijft prima, maar op deze manier loopt je bedrijf op een formule, niet op service.

, 29-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer de crispy kip was erg lauw beetje jammer Op de gevraagde tijd bezorgt

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi werd 2,5 uur na bestelling bezorgd... Paar keer gebeld waar het bleef. Te weinig bezorgers? Jammer dat we zo lang moesten wachten. Sushi was overigens lekker.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna twee uur moeten wachten op mn bestelling en helaas niet alles gekregen zoals besteld. Jammer!

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was laat. De tonijn was al verkleurd.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur later pas de bestelling gekregen!! met als gevolg dat de warme gerechten haast koud waren! wij gaan niet meer bij mr.Sushi bestellen.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

smakelijke sushi, maar helaas wordt de levering vaak met ongeveer 30 minuten vertraagd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat ik altijd sushi voor een bepaalde tijd bestel, maar dat het nooit op tijd wordt bezorgd, wat heeft het dan voor zin om deze functie toe te voegen aan de bestelling?

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestelde op 1 januari sushi. Op de website stond bezorging vanaf 14:00. En bezorgtijd 14:15. Ik ontving mijn bestelling om 14:50. Ik belde om 14:20 waar mijn bezorging bleef, bleek dat de zaak pas om 14:00 open ging en mijn bestelling er dus nooit om 14:15 zou kunnen zijn. Erg slecht. Voor €90 euro aan sushi besteld en daar niet eens iets extra’s voor krijgen omdat de levering 35 min later zou zijn. Ik bestel voortaan wel ergens anders!

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van het eten was weer super. Heerlijk genoten. Bezorging was 1 uur te laat. twee keer nagebeld. Vervolgens was men de soja saus vergeten. Soja saus werd 1 uur later (na het eten) alsnog nagebracht.

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top alles vers top kwaliteit top!!

, 31-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Topkwaliteit en mooi op tijd af! Enorm genoten.

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet de eerste keer dat ik bestel en na anderhalf uur moet bellen of het ooit nog geleverd gaat worden. Met de melding dat de bezorging onderweg is komt het dan toch nog pas na een half uur - twee uur voor een bezorging met het excuus: Het is druk. Onzin, gewoon vergeten (ritje van Mr. Shushi naar mijn huis is 5 minuten dus in dat half uur kun je zes keer heen en weer als je echt onderweg bent). Sushi is goed, maar die bezorging gaat toch wel echt een probleem worden..

, 26-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk genoten van een heerlijke sushi schotel.

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De crispy box die we hadden besteld was veel te doorbakken waardoor het taai was geworden en proefde vaak ook verbrand

, 17-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel vaak een goede avond bij jou en ik ben blij, helaas was ik deze keer heel ongelukkig omdat ik wachtte op een levering van 1:40 uur en sushi koud was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas heb ik ondanks de opmerking bij de bestelling niet 2x een gratis sushi roll ontvangen. Ik heb een e-mail ontvangen dat deze actie geldig is tot 6-12-18, voor €44,- besteld dus er zouden 2 extra sushi rollen bij moeten zitten. Helaas is dit ook niet de eerste keer dat dit gebeurd. Jammer.

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb voor 55€ sushi besteld en dus (volgens hun flyer) recht op 2 gratis rollen. Heb heb aangegeven bij opmerkingen,maar helaas maar 1 rol mogen ontvangen.

, 23-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top sushi weer, bedankt en tot de volgende keer.

, 20-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling duurde erg lang, misschien wel twee uur. Ik had de indruk dat iedereen echt wel z'n best deed. Eten was wel top!

, 19-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De laatste paar keren wat warms bij de sushi besteld, maar al 3x op rij is dit koud bij bezorging. De opties in mijn ogen: - bezorging met warme gerechten als 1e brengen/niet combineren met anderen - beter verpakken van warme gerechten - niet bezorgen van warme gerechten, als deze niet warm bezorgd kunnen worden Ik bestel voorlopig niets warms meer, tenzij ik iets verneem over verbetering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom vers, lekker, op tijd, en rekening gehouden met verzoek. Helemaal perfect, bedankt weer!

, 14-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushi stond afgesproken tijd klaar en is erg vers gemaakt we bestellen vaker en is altijd goed dit keer zaten ze wel iets aan elkaar vast rijst misschien iets te lauw waardoor ze soms uitelkaar vielen dat was iets minder maar smaak prima zeker 7

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Om 18.31 uur sushi besteld bij mr sushi met als tijdsindicatie ‘zo snel mogelijk’. Vervolgens zo lang moeten wachten dat ik een uur later, om 19.30 heb gebeld waarom het zo lang duurde. De collega vertelde mij dat de bezorger al was vertrokken en elk moment er kon zijn. Een half uur later heb ik maar weer gebeld; er was immers nog geen bezorger langsgekomen en daarnaast had ik ontzettende honger. De collega vertelde mij weer hetzelfde, ‘de bezorger kan er elk moment zijn, hij is namelijk een kwartier geleden vertrokken’. Huh, dat kan helemaal niet?!?! De eerste keer toen ik belde heeft de collega dus tegen mij niet de waarheid gesproken. Uiteindelijk kwam de sushi aan om 20.20 uur, dus 1 uur en 50 minuten later! Ik heb nog nooit zo lang gewacht op m’n eten ... Erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Acties waarvoor ze reclame maken worden niet nagekomen. Voor de 3e keer is de extra gratis roll niet meebezorgd. Ondanks een extra vermelding op het bestelformulier.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 punten: - de bezorger was al lang onderweg met als het goed is warme Gyoza, waardoor deze koud was bij aankomst - de bezorger was een half uur te laat (19.30 ipv 19.00, terwijl er om 17:30 besteld is)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling om 17.10 geplaatst en de bezorging was netjes om 18.00 uur geleverd. De gevraagde tijd. De sushi was weer prima. Keurige bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi smaakt goed en bezorging is snel. Helaas merk ik bij elke bestelling dat het juiste aantal bestelde sushi niet wordt geleverd. Bestel een doos van 64, krijg ik 56, een doos van 40 met 38. De eerste keren dacht ik het is niet zoveel verschil maar uiteindelijk bouwt het allemaal op en betaal ik meerdere malen voor sushi dat niet aanwezig is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger kwam 20 minuten later dan het afgesproken tijdstip. Dat was erg jammer.

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas de soja saus vergeten

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets later geleverd maar het was weer prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer eens te laat, ondanks het verzoek om het eerder te leveren. Sushi was zelf redelijk, vond t niet heel vers aanvoelen deze x.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Barry, wij hebben zojuist contact gehad :)

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2:15 uur na het bestellen (‘zo snel mogelijk bezorgen’) werd de bestelling bezorgd. Wat warm moest zijn was lauw en wat knapperig moest zijn was zompig. Aangezien we omvielen van de honger en de medewerkster niet sneller dan binnen een halfuur een vervangende bestelling kon sturen, de bestelling geheel gecanceld en apart gezet om weer op te laten halen (en dan maar een frietje gehaald). Hierover inmiddels 4 x telefonisch contact gehad, helaas is de meermaals beloofde bevestigingsmail van deze annulering nog steeds niet gekomen en ook het aankoopbedrag is nog niet gerestitueerd. Behalve een tegenvaller qua bezorging en kwaliteit nu dus ook nog een flinke misser voor wat betreft het oplossen van een misgelopen bestelling. Erg spijtig aangezien we voorheen vaak smakelijk van Mr Sushi hebben gegeten.

Reactie van Mr. Sushi:Beste, wij hebben zojuist contact gehad :)

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

na ander half uur wachten eindelijk ons eten gehad. meeste was prima te eten echter rook een gedeelte niet echt goed. Zowel mijn vrouw als ik hadden enige tijd later ook last van onze buik en last van misselijkheid.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Sven, wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling zou om 17:30 bezorgd worden maar we werden op dat tijdstip gebeld dat het een kwartier later zou zijn. We kregen mini loempia’s als goedmaker. Echter kwam de bestelling pas om 18:05. Wij hadden voor iets meer als €40,00 besteld en hadden volgens de actie 2 gratis rolls moeten krijgen maar we hadden er maar 1. De sushi is verder wel heerlijk en een aanrader. Dit was echter een tegenvaller:-(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals elke keer, weer perfect op tijd en super kwaliteit.

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top weer heerlijk gegeten. Bezorging zoals altijd perfect op tijd.

, 07-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde lang en dat voor een dinsdagavond.. eten was prima

, 25-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal perfect weer, bedankt!

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling werd vlot geleverd, maar deze kwam niet overeen met wat er besteld was. Een gerecht was helemaal niet geleverd en de teriyaki rol was geen teriyaki rol. De smaak was wel goed.

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super altijd lekker en vers en snelle levering

, 20-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De shusi smaakte prima. Vroeg in de middag besteld met bezorgtijd 18.00 uur. Ruim 40 minuten later werd het bestelde geleverd. Dat behoeft verbetering.

, 18-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat ik niet de box kreeg die ik had besteld er zaten geen tofu sushi in ipv kregen we zure haring ofzo..en de roll was 16 keer hetzelfde hadden wel twee verschillende moeten zijn toch ? Erg jammer kwaliteit was zoals gewoonlijk weer super erg lekker !

, 18-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker alleen iets laat met bezorgen. Smaakte goed!

, 17-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was echt heerlijk. De bezorging duurde echter wat lang, we hebben na ruim een uur zelf gebeld en kregen te horen dat het erg druk was; het zou prettig zijn wanneer het restaurant dit zelf aan de klant zou melden.

, 13-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakte weer verrukkelijk en lekker snel bezorgd dit keer. Top!

, 07-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Doordat er een zakje met crispy’s aan de rest van de bestelling was geknoopt waren ze helemaal geplet in het bakje... de smaak was prima maar het ziet er niet uit.

, 05-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben een fervent sushi eter, maar ik moet eerlijk toegeven dat de sushi dit maal echt fantastisch was. De zalm was heerlijk mals en de loempia's rolden over mijn tong als een klein kindje van een heuveltje. In het kort: het was weer een sublieme maaltijd en ik bestel graag snel weer. Deftige groet, Dirk

, 02-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alleen jammer dat de stokjes er niet bij zaten en het maar een klein bakje soja-saus was voor 60 stuks.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd, prima sushi en zelfs het verzoek in de opmerkingen ingewilligd, helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Levering duurde 60 minuten, kwaliteit goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde best wel lang (60 min.)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten kwam wel erg laat na 1,5 uur. Daarnaast deed de op Facebook beloofde kortingscode GESLAAGD het niet. Heel jammer!!

, 09-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker. Vers bereid door mensen met een groot hart. Heel erg bedankt voor de heerlijke sushi, we hebben zoals gewoonlijk weer heel erg genoten!

, 22-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De chilisaus waren jullie vergeten bij de garnalen..??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en sushi was top.

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk.

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger was er vrij snel. De Sushi daarentegen een krappe voldoende. Helaas had ik hogere verwachtingen van de kwaliteit.

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een complete mislukking zonder sojasaus, die vergeten was. Niks in huis en geen tijd om naar de winkel te gaan, buren ook niets in huis. We hadden juist besteld omdat we laat thuis waren. Onze kindjes moesten/wilden naar bed. De bestelling klopte ook niet met wat er op de site stond aangegeven. Er bleek sushi met tofu ipv makreel bij te zitten. Brrr. Jammer!

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas kwam de sushi een half uurtje later dan de bedoeling. Waarom komt deze eigenlijk uit Maarssen terwijl we in Utrecht wonen. De vestiging in Utrecht bezorgt niet op onze postcode, maar vanuit Maarssen brengen is niet heel efficiënt en milieuvriendelijk...

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer uitstekend zoals gewoonlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit, en keurig op tijd

, 30-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Overheerlijke sushi. Bezorger was extra soja saus vergeten.

, 28-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was zo als gewoonlijk heerlijk alleen iets later bezorgd maar ssat was niet echt een probleem

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was de eerste keer Da we in Maarssen bestelde vaak is de ei uitverkocht en bellen we Utrecht wat wel jammer is dat de aktie s ander zij. En we hierdoor 4 Euro meer betalen . Dit is wel een klein gedeelte want de sushi was als altijd weer voortreffelijk .??

, 11-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd en het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Top kwaliteit en top service !

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorger stond op het verkeerde park waar door we ruim een uur hebben moeten wachten op ons eten. vervolgends kon hij het niet vinden en moest ik evengoed het huis uit om hem tegemoet te komen en bleef hij vrolijk in zijn auto zitten met de instelling van je komt het zelf maar halen.....

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde bijna 2 uur voordat de bestelling er was en ze waren de stokjes vergeten dus moesten we met onze handen eten

, 05-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goede prijs kwaliteit verhouding. top

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere verse sushi, mooi op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De LA roll was vergeten, maar werd na bellen bezorgd met extra gratis sushi. Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag online besteld en voor het eerst laten bezorgen. Ook top geregeld en 15 minuten voor de afgesproken tijd. Kwaliteit is goed als altijd.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was erg lekker. De levering duurde echter wel heel erg lang (meer dan anderhalf uur). Bij vorige bestelling was de levering ook erg lang. Na bellen bleek dat het te druk was. Ik zou als verbetering willen aangeven dat de verwachtte levertijd wordt aangegeven, of als er niet binnen bepaalde ijd geleverd kan worden dat er dan contact met de klant wordt opgenomen.

, 26-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere sushi , alles vers en de knapperige gerechten ook krokant , genoeg soyasaus en wasabi ect , echt top ook nog eens snel geleverd