Beoordelingen van Mr. Sushi Maarssen
Recente recensies
p
Anoniem
Service mag beter
Edwin Marinus
Weer heel goed zoals gewoonlijk 👍🏻👌🏻
Leon
Veel rijst, weinig product zoals bijvoorbeeld garnaal, zalm of tonijn. Erg veel vulling met surimi. Wat een gevoel geeft van erg de kosten drukken en voor hoge prijs verkopen.
Trudy Blijlevens
Wederom is er teveel rijst gebruikt en te weinig tonijn/zalm. Ik had dit de vorige keer ook al aangegeven. Echt jammer, nu overheerst de rijst teveel. Bezorging vond ik te lang duren, dit was ruim een uur.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Trudy, vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We zullen dit intern gaan bespreken om dit hopelijk te voorkomen bij uw volgende bestelling.
Reinders
Erik
Zoals altijd prima kwaliteit, en vlot bezorgd. Netjes verpakt ook. Ik zou niet weten wat hier nog beter aan zou moeten. :)
Claudio
Vlotte service! Op het afgesproken tijdstip stond alle lekkers klaar. Personeel was heel vriendelijk en goed gehumeurd. Wij hebben heerlijk gesmuld van overheerlijke shushi!
Bm
Mariska
Heerlijke sushi, geweldige service!
Yasmine
Soyasaus was overdatum, hier kwam ik pas achter nadat ik het erop had gedaan, zonde , eten voorderest lekker
Reactie van Mr. Sushi
Hi Yasmine, wat vervelend en gek om te horen dat de soja saus over de datum was... Neem hierover altijd even telefonisch contact met ons op zodat we dit met u kunnen oplossen.
Rolinka
Heerlijke sushi en op tijd gebracht was super!
m j m
Super lekkere verse sushi, absolute aanrader!
Wesley
Sushi was goed maar kregen voor een bestelling van 80€ 1 flesje sojasaus helaas. Beetje krenterig naar mijn mening.
A. Reinders
Esmee
Altijd lekker :)
Sana
Lekkere sushi sinds de dag dat ze in Maarssen gevestigd zijn. Kwaliteit is aktijd het gebleven. Heel vriendelijk personeel, bezorging is altijd stipt op tijd.
-
Sushi smaakte weer prima! Helaas wel wat minpuntjes dit keer. Gevraagd om 3 setjes stokjes, 2 gekregen. Ook aangegeven een free roll te willen maar niet gekregen ondanks de hoogte van het bestel bedrag. Ook wordt de hoeveelheid sojasaus steeds minder. Maar 1 flesje erbij waar eerder er minstens 2 bij zaten. Bezorging was netjes en op tijd.
Trudy Blijlevens
Smaak was goed, maar de sushi was slordig gemaakt; ongelijke stukjes, stukjes zonder en stukjes met vis er omheen, ongelijk verteld....kortom rommelig, we zijn beter gewend.
A. Reinders
Het was echt lekker gisteren. Lekkerder dan de vorige bestelling hiervoor.
Lam Luong
Slechste sushi ooit!! Hier haal ik nooit meer. Nigiri had het dunste plakje vis ooit, en de uramaki’s waren zowat even groot als de kleine maki’s!!! Zelfs de supermarkt die niet eens gespecialiseerd is in sushi levert nog beter. Ik heb hun foto’s gestuurd waar verder geen reactie meer op is gegeven.
Reactie van Mr. Sushi
Wat jammer dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Wanneer u er telefonisch niet uitkomt om de klacht op te lossen, mag u ons ook altijd mailen.
Suzanne
G
Na ruim anderhalf uur maar eens gebeld waar de bestelling bleef en toen eindelijk na 10 minuten kwam het. Bezorger mag iets enthousiaster zijn
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi, we gaan met uw feedback aan de slag.
Mastwijk
Weinig vis in de sushi vooral veel rijst. Geen soya saus meegeleverd. Geen chilli saus bij mini loempia. Ik ben beter gewend
Reactie van Mr. Sushi
Onze excuses voor uw mindere ervaring met bestellen dit keer. U mag ons altijd even bellen hierover, zodat we het direct met u kunnen oplossen.
Isabel Senicic
Om 18:45 kleine bestelling geplaatst. Ik woon op 5 min fietsen van de zaak, kreeg echter pas om 20:50 mijn bestelling binnen. Meerdere malen telefonisch contact opgezocht, om 20:03 werd er aangegeven dat het er met tien minuutjes zou zijn, om 20:09 werd ik teruggebeld met de mededeling dat de bezorger in de binnenstad staat op hetzelfde adres, terwijl mijn huisadres alleen bestaat in Maarssen, wat ik ook heb opgegeven, dus bijzonder verhaal! Paar keer teruggebeld nadat ik mijn eten heb ontvangen omdat dit natuurlijk steenkoud was na 2 uur, wat ik niet verwacht omdat ik letterlijk om de hoek woon! Helaas werd er niet opgenomen. Ik kan me voorstellen dat het erg druk kan zijn en dat het soms gewoon lang kan duren (heb ervaring in de bezorging), maar dat je woont in Maarssen, bestelt in Maarssen, en de bezorger eerst Vleuten, dan Harmelen en dan pas terug naar Maarssen gaat, kan je mij niet verkopen. Erg zonde.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Isabel, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen zijn misgegaan met uw bestelling. Onze oprecht excuses hiervoor. U mag ons hierover altijd een mailtje struren op info@mrsushi.nl. Hopelijk komen we samen met u tot een passende oplossing.
Trudy Blijlevens
Bezorger deed het prima, maar 2 uur wachten voordat de bestelling kwam, was echt te lang...
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Trudy, wat jammer om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling. Mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd mailen op info@mrsushi.nl.
A.Reinders
Eri
Kolff
Ilse
Lekkere sushi, snel bezorgd
Ivy
Werd niet gekeken naar opmerkingen, zo zat er gewoon komkommer in (terwijl gevraagd was dit niet te doen) en was de FREEROLL ook niet aanwezig. Smaak was prima, maar niet goed. Bezorging wederom te laat en niet via telefoon bereikbaar
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Ivy, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi
Haydar
Na bestelling heeft het meer dan 2 uur geduurd voor levering. De kwaliteit van de sushi was ook slecht. Bijna alleen maar rijst en geen vis. De kwaliteit van de rijst was ook slecht en bij het pakken van de sushi viel het helemaal uit elkaar.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hallo Haydar, wat jammer om te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad. Om uw klacht meer toe te lichten en samen tot een passende oplossing te komen kunt u ons mailen op info@mrsushi.nl. Hopelijk kunnen we u hiermee verder helpen. Team Mr Sushi
Laura
Sushi was heel koud, leek wel ruim van te voren klaar te zijn gemaakt. Zelfs de sushi met garnaal was ijskoud en de garnalen waren sompig geworden, niet meer krokant. Weinig smaakverschil in de sushi soorten. Jammer!
Reactie van Mr. Sushi
Hallo Laura, vervelend om te horen dat er meerdere dingen mis zijn gegaan met uw bestelling. Mocht u uw klacht nog verder willen toelichten dan kunt u ons altijd mailen op info@mrsushi.nl. Verder bedankt voor uw feedback en wij gaan hier serieus mee aan de slag.
Reinders
Renee
Om 17:47 besteld, waarbij op de website werd aangegeven dat het eerstvolgende mogelijke bezorgmoment 18:30 was. Geselecteerd ‘zo snel mogelijk’, om 19:05 en 20:05 gebeld om te vragen of het allemaal goed ging, en het eten uiteindelijk om 20:10 ontvangen gekregen. Als ik dat van tevoren had geweten, hadden we geen bestelling geplaatst maar een alternatief gekozen. Het was wel lekker en de crunchy rollen waren in ieder geval warm toen het bezorgd werd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Paweł Pasterz
Am
Yakitori sushi was smaakloos en de kip taai, leek oud. Wakame salde was een heel klein bakje voor de prijs, maar net een slag groter dan de wasabi bakjes. Bezorger was wel vriendelijk maar heb 75 minuten gewacht op bestelling. Crispy zalm was prima.
Kamelya
Hele slechte sushi
Lien
Rijst had niet zo veel smaak
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reinold
Heerlijke Sushi, goede prijs en snel bezorgd door een vriendelijke bezorger
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reinders
Richard koopman
Veel te weinig voor het geld. Kwaliteit redelijk maar belachelijk wat je krijgt voor 90 euro.
Patrick
Geen stokjes of bestek, geen servetjes.. 1 klein half bakje wasabi, en 1 klein flaconnetje soya saus op een bestelling van 40€ is echt schandalig… bestelling was wel goed warm.. kwa smaak proefde alle stukjes haast het zelfde… jammer maar eerste en laatste keer
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
-
Eten duurde langer, als oplossing extra sushi gekregen, dat was fijn. Sushi was niet super vers en de zalm helemaal niet, rook ook niet lekker..
Wendy
Heerlijk gegeten
Reinders
Astrid van der Vooren
Eten was erg lekker! Voor herhaling vatbaar.
Jo
Wim Van Barneveld
Heerlijk gegeten, op afgesproken tijd geleverd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Trudy
Er was teveel rijst gebruikt en te weinig vis.
Esther
Vers, leuke variatie in aanbod. Heerlijk gegeten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jo
Deze keer was minder lekker dan gebruikelijk
Iefke
1,5 uur gewacht
EVdB
Kleiner en minder dan gedacht een ook niet echt bijzonder qua smaak . Eens dan is het best wel duur in verhouding.
Marjolijn oussoren
Sushi was echt heerlijk. Maar levering was voor 2e keer op rij veel te laat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hacer
Dit keer is de kwaliteit van de sushi heel erg tegengevallen. Sushirijst ging helemaal uitelkaar. Ik kon hem moeilijk vastpakken met stokjes. Heel jammer dit, heb niet kunnen genieten van mijn maaltijd. Bezorgen duurde 2 uurtjes maar was ook op een zaterdag dus dat neem ik ze niet kwalijk.
Fab
Hoewel de sushi heerlijk is is de bezorging bijna altijd een drama. Vandaag ruim 2 uur gewacht terwijl ze aangeven dat het 45 minuten duurt. Je wordt niet even gebeld en er is geen communicatie. Behalve als je zelf belt is altijd het antwoord dat ze je net wilden gaan bellen en dat de bestelling ook net de deur uit is. Niet meer geloofwaardig en gewoon slecht geregeld!
Vera Oussoren
Absoluut niet blij. Wij zijn vaste klant bij jullie en bestellen best vaak. Hebben nu ruim 2 uur moeten wachten op ons eten. Het heeft de sfeer van de avond zeer zeker niet verbeterd.
Krista
Kwaliteit van de sushi was prima. Vers en zag er goed uit. Zo snel mogelijk bezorgen betekende gisteren echter zeker 2 uur later dan de bestelling geplaatst is. De telefoon werd niet opgenomen en er is geen bericht gekomen dat de bestelling zo laat bezorgd zou worden. Prima als het druk is, maar laat dat even weten. Of als het handiger is om het op te komen halen. Volgens mij zou dat slimmer kunnen.
John
Wel extra betaald voor gember niet gekregen. Goede sushi, maar minder dan we van jullie gewend zijn.
Dave
Kernwoorden: Heerlijk, Snel en vriendelijk!
Hester
Heerlijk vers en crispy.
J. v.d. Akker
Heel slecht. Ik had oa. een Crispy box besteld, deze hebben we gewoon weggegooid. Hij was helemaal verbrand. Ik heb netjes gebeld, om dit te vertellen. Toen zei de jongen aan de telefoon: Wat jammer voor u en verder niets....... Ik had ook boven de 75,- euro besteld, waardoor ik eigenlijk gratis producten zou moeten krijgen. Deze heb ik ook niet gekregen. Helaas dus geen goede ervaring.
Kolff
De Familybox was weer top! Lekkere mix van verschillende sushi en ruim voldoende voor 4 personen.
Hester
Heerlijk gegeten, keurig op tijd stond alles klaar.
Iefke Maan
2u gewacht van moment tot bestelling tot het eten op tafel. Uiteindelijk zelf maar gaan halen anders had het nog halfuur langer geduurd. Toen eindelijk de sushi in huis was, nadat ik zelf heen en weer had gereden bleken er ook nog is de sojabonen te missen. Terwijl ze zeiden dat onze bestelling al klaar stond. Nadat ik daarover gebeld had wilde ze het komen bezorgen maar dat heb ik maar laten zitten want we waren al klaar met eten. Wat een gezellige avond sushi eten had moeten worden was nu een gehaaste avond, omdat we weg moesten, met een incomplete bestelling.
Miranda
Lekker, net als altijd!
Daan
Altijd erg goed
John
Heerlijk gegeten en ook de warme bijgerechten waren ook nog echt warm.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
Was precies optijd en super lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M m
Heerlijk verse sushi!
Lieke
Heel fijn dat er even gebeld werd dat de bezorging iets later zou worden vanwege een wegafsluiting. De kwaliteit van het eten was prima, jammer dat de zeewier niet was meegeleverd, de smaak van alle gerechtjes was heerlijk.
Jessica
Bestelling niet compleet, geen stokjes, geen garnituur zoals gember en wasabi en geen sojasaus. Voor een bestelling van €60 heel slecht.
Merel
Binnen een uur werd onze bestelling bezorgd door een vriendelijke jongen. De sushi was heerlijk. Minpuntje het bakje met zeewier was wel heel klein voor €4,- en ik miste de saus bij de Ebi garnalen. Maar de crispy rolls waren superlekker en goed warm dus dat was top!
Marieke
Heerlijke verse sushi!
Bianca
Sushi was niet vers! Avocado die er tussen zat was bruin en rijst was oud
Lotte
Eten was prima, alleen jammer dat we een uur hebben moeten wachten op de rest van de bestelling.
John
Heerlijke sushi
Anita martrns
Heerlijk gegeten 👍🏼
Nick
52 stukjes sushi.. 3 personen anderhalf flesje soja saus. Ik begrijp dat het economisch misschien wat minder gaat echter dit is echt belachelijk. Maar weet je wat het valt nog te overzien. Tot je het feit erbij neemt dat je om de sushi besteld om 17:00 om op 18:30 bezorgd te worden vervolgens komt het een half uur later. Wat is de moeite om even de telefoon erbij te pakken en de klant te informeren dat het niet haalbaar gaat zijn om op die tijd te leveren. Laatst ook al meer dan 2 uur op een bestelling moeten wachten. Wat is dit voor manier van bedrijfsvoering? Afspraken aangaan met je klanten en vervolgens gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Veel succes laatste keer geweest!
Amori
2 uur later mijn bestelling, geen soja saus geen stokjes niets mee geleverd erg jammer.
De Jong
Tuna pokebowl was onwijs veel rijst en komkommer, nauwelijks tonijn. Jammer. Sushi was wel zoals altijd heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
C.
Idee als de bezorgtijd meer dan 15 min afwijkt is een telefoontje naar de klant misschien geen slecht idee?? Maar als de klant zelf na 45 minuten na gevraagde bezorgtijd belt (dus bijna 2 uur NA bestelling) dan is een smoes over een accu géén goed antwoord. Je begint met een verontschuldiging... dan de evt. reden... en dan wanneer je komt. De sushi met tonijn en de krab hadden helaas een vreemde geur. De rijst bij een andere sushi was niet geheel gaar (harde rijstkorrels). De vorige keer was de kwaliteit vele malen beter.
John
Heerlijke sushi
Valerie
Ruim 2uur op mijn eten moeten wachten… bizar! Mega vaak gebeld om te vragen waar het eten blijft en uiteindelijk te pakken gekregen. Iets extra’s gekregen maar stond niet in verhouding met de tijd dat we moesten wachten op de bezorging. Eten was prima!
Nathalie
Weer heerlijk gegeten!
Melissa
Heerlijke sushi, wel een beetje jammer dat wij als bezorgtijd 17:30 hebben aangegeven, er om 17:35 gebeld wordt dat de bezorger er over ongeveer 15 minuten is en het eten er pas om 18:20 is…. Als je dan probeert te bellen om te vragen waar het blijft wordt er gewoon niet opgenomen ook niet na 4x bellen. Echt jammer. Het eten smaakte er niet minder om.
Car
Om 17:45 sushi besteld, tegen 20:00 uur werd het - na 2 keer te hebben gebeld waar het bleef, - eindelijk bezorgd. Ruim 2 uur later dus! Echt idioot. Bij de tweede keer bellen gaven ze aan dat ze er nu echt aankwamen en er als goedmakertje wel iets extra's bij zouden doen. Dat bleek een bakje zalm maki's. Mooi gebaar, maar niet het juiste. Wanneer je voor ruim 80 euro sushi besteld voor je gezin (2 jonge kids en 2 volwassenen), hoef je niet nog meer sushi. Een goedmakertje in euro's- korting zou eerder op zijn plaats zijn. Want de sushi is die avond niet eens voor de helft op gegaan. We waren inmiddels helemaal over onze trek heen. Dit was echt de laatste bestelling bij Mr. Sushi in Maarssen. Nooit meer.
P.j lam
Eten supper , 1 puntje vlees en vis hoort gescheiden te zijn en niet bij elkaar in één doos strak tegen elkaar.
Grans
Zeer snel Bezorgd en lekker
M
Het was wat minder dan ik gewend ben van jullie. In de meeste sushi zat geen avocado ( heb hier foto’s van) en wat slap gerold dit keer enne handroll lag helemaal uit elkaar. Normaal is de kwaliteit veeel beter!!
John
Heerlijke sushi.
Wolther Kassies
Coljee
De warme gerechten waren lauw, maar goed van smaak. De bezorgtijd was ipv 45 min wel 1 uur en 20 min. Wat jammer was dat na het downloaden van de app. niet automatisch het gratis gerecht werd toegevoegd (en toen zelf vergeten)
Simone Schut
Helaas was dit de zoveelste keer dat de sushi veel te laat kwam. Na een telefoontje van Mr. Sushi Maarssen dat het verlaat zou zijn en nog 15-30 zou duren, duurde het nog zeker 45 minuten. En daarmee een uur te laat. De sushi was misschien bij bereiding goed maar na de lange reis bij ons te plakkerig. De rijst was te zacht geworden door de warmte denk ik. Dit was voorlopig de laatste keer dat we hier bestellen....
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sippe
Alle sushi gekregen, ZONDER de sojasaus, (gember, en wasabi. Het ergste was dat de beloofde nabezorging ook niet kwam. Dus na 45 minuten hongerlijden alsnog saaie karige sushi gegeten. Zo is de sushi her geld niet waard.
Erik Bosman
Het was zoals gewoonlijk weer prima. :)
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mariska
Bezorging echt stipt op tijd! Super fijn! Sushi was lekker
Lisette
De handroll was de verkeerde (het was de spicy en ik had maguro besteld). Verder was het prima.
Agis
They delivered the order after 1h45m without any notice and after calling them 3 times!
Reactie van Mr. Sushi
Hi Leon, vervelend dat u dit zo ervaren heeft en excuses hiervoor. We zullen dit intern gaan bespreken om dit hopelijk te voorkomen bij uw volgende bestelling.